کلوب بزرگ کلک های چت = k . h . c

بزرگترین کلوب در سراسر ایران » وبلاگی علمی - تفریحی - خبری

کلوب بزرگ کلک های چت = k . h . c

بزرگترین کلوب در سراسر ایران » وبلاگی علمی - تفریحی - خبری

عکس: این خانوم داره ته دریا چکار میکنه..!!

سایت بزرگ تفریحی آموزشی www.pcparsi.com
نظرات 2 + ارسال نظر
لینک باکس جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.boxe98.vatangig.com

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ محترم
اگه دوست دارید آمار وبلاگتون 2 برابر بشه میتونید از لینک باکس من استفاده کنید
فقط کافیه کد لینک باکس رو از قسمت دریافت کد بردارید و داخل قالب وبلاگ خودتون قرار بدید تو به قسمت ارسال لینک برید و لینکتونو ارسال کنید
و پس از تایید لینک توسط من لینک شما در چندین وبلاگ مختلف نمایش داده میشه
این لینک باکس اولین لینک باکسی هستش که هیج گونه لینک غیر اخلاقی در آن تایید نمیشود و کلیه لینکهای غیر اخلاقی در لیست سیاه قرار میگیرند
لینکهای این لینک باکس به هیچ عنوان حذف نمیشوند و در صورتی که لینک شما از صفحه اول به صفحه دوم رفت با یک بار بروز رسانی لینک خود لینک شما دوباره به صفحه اول باز میگردد
برای دیدن لینک باکس به آدرس زیر بروید

www.boxe98.vatangig.com

منتظر حضور سبزتان هستم

محبوب سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 09:55 ق.ظ http://mahbubam.blogsky.com/

سلام
هیچی داره یه کارایی میکنه
من شمارو لینک کردم ممنون میشم شما هم تبادل لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد