کلوب بزرگ کلک های چت = k . h . c

بزرگترین کلوب در سراسر ایران » وبلاگی علمی - تفریحی - خبری

کلوب بزرگ کلک های چت = k . h . c

بزرگترین کلوب در سراسر ایران » وبلاگی علمی - تفریحی - خبری

احتمال پخش مجموعه مهران مدیری در پائیز

قائم‌مقام مدیر شبکه سه از پخش دو جزء قرآن از مشهد و قم، مجموعه‌های "کلید اسرار" و "پنجمین خورشید" و... در ماه رمضان خبر داد و زمان پخش احتمالی مجموعه مهران مدیری را پائیز اعلام کرد.

بقیه مطلب در ادامه مطلب.....

هاشم رضایت درباره برنامه‌های ماه رمضان شبکه سه گفت: صدا و سیما با پخش برنامه‌های متنوع به نحو مطلوب در ماه رمضان به مردم خدمت کرده است. امسال هم شبکه سه از تجربه‌های خوب سال‌های گذشته بهره برده و برنامه‌های متنوع و جذاب برای پخش در ایام ماه رمضان در نظر گرفته است.
 
وی در ادامه افزود: شبکه سه ماه رمضان پارسال برای اولین بار هر روز قرائت یک جزء از قرآن را از قم پخش می‌کرد. با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه در ماه رمضان امسال قصد داریم بعد از نماز صبح و ساعت 14:30 قرائت یک جزء از قرآن را از قم و مشهد پخش می‌کنیم. برنامه‌های "خانه فیروزه‌ای" و "سلامت باشید" هم در این ماه با رویکرد رمضان روی آنتن می‌رود و این برنامه‌ها به شیوه صحیح تغذیه در ماه رمضان می‌پردازد.
 
قائم مقام مدیر شبکه سه اشاره کرد: در این ایام دو سخنرانی بعد از نماز صبح و پایان قرائت یک جزء از قرآن و خبر ورزشی بعد از ظهر از شبکه سه پخش می‌شود. با توجه به استقبال مردم از پخش مجموعه "کلید اسرار" این سریال محصول ترکیه هر روز عصرها از همین شبکه روی آنتن می‌رود. پخش برنامه سینما گلخانه هم در این ایام ادامه پیدا می‌کند.
 
رضایت با اشاره به پخش ویژه برنامه افطار شبکه سه گفت: بعد از خبر ورزشی ساعت 18:45 همچون سال‌های گذشته ویژه برنامه افطار پخش می‌شود. ترکیب این برنامه مانند کوله پشتی است. در این برنامه قصد داریم از میهمانانی دعوت کنیم که دیدن آنها برای مردم جذابیت دارد. مثلاً خلبانی که جان مسافران را نجات داده است. در حال حاضر نمی‌توانم نام میهمانان برنامه را بگویم، ولی مطمئن هستم مردم از این برنامه استقبال می‌کنند.
 
وی ادامه داد: بعد از اذان هم سخنرانی به مدت 10 دقیقه پخش می‌شود. به احتمال زیاد همچون سال‌های گذشته آیت‌الله مکارم شیرازی درباره مسائل اخلاقی صحبت خواهند کرد. مجموعه تلویزیونی "پنجمین خورشید" هم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی ساعت 20:30 پخش می‌شود. برای ساعت 21 هنوز تصمیم نگرفته‌ایم مسابقه پرتحرک و جذاب "مسیر طلایی" یا "همسران" را پخش کنیم، اما به زودی قطعی می‌شود.
 
قائم مقام شبکه سه خاطرنشان ساخت: بعد از خبر ساعت 22 هم ویژه برنامه خاصی با عنوان "کمی از آنسوتر" با موضوع مرگ پخش می‌شود. در این برنامه دیدگاه‌های خاصی مطرح می‌شود. با توجه به اینکه کار جذاب است و لوکیشن خاصی هم دارد، نمی‌توانم توضیح بیشتری در این باره بدهم.
 
رضایت درباره مجموعه مهران مدیری گفت: مهران مدیری چندین طرح به شبکه سه ارائه داد تا اینکه به توافق رسیده‌ایم و هم اکنون نویسندگان مشغول نگارش این پروژه هستند که نام آن هنوز مشخص نشده است. قصد داریم این مجموعه را پائیز پخش کنیم. البته اگر برای پخش نرسید مجموعه دیگری را جایگزین می‌کنیم.
 
وی اشاره کرد: تعجیل برای پخش مجموعه مهران مدیری نداریم، بلکه علاقمند هستیم یک مجموعه طنز خوب پخش کنیم. محور این مجموعه آموزش و یادآوری مسائل زندگی است که به بهترین نحو رفتار کنیم
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد